Конструктивні недоробки, виражені в не пропрацьованій системі гідроблока, призводять до того, що термін служби трансмісії становить 40-100 тис. км залежно від умов експлуатації та сервісного обслуговування. Як наслідок, купуючи авто з пробігом, треба бути готовим до серйозних витрат на ремонт.
Слабким місцем даної трансмісії є гідроблок, а саме клапан тиску нейтралі та клапан тиску акумулятора (рух). Дані клапани надмірно перевантажені та працюють просто на знос. Внаслідок вироблення втрачають герметичність та починають заклинювати. Як наслідок, – рясне скидання тиску масла.
Лікується лише заміною на новий гідроблок. Ціна якого від 1000 до 1500$.
Першими ознаками є: При переведенні селектора в режим їзди автомобіль стоїть на місці, рушання з підвищених обертів, паузи або удари при перемиканні, авто їде лише на холодну, затягування перемикання, пробуксовка, в деяких випадках відсутність перемикання на вищу передачу, шум в АКПП, що зростає з підвищенням обертів двигуна.
Заміна масла та фільтра, в ДУЖЕ деяких випадках, може дати короткочасний ефект, і трансмісія запрацює без проблем. Але не варто себе обнадіювати, ремонт неминучий. Відтермінування, скоріш за все, призведе до додаткових витрат, аж до виходу з ладу корпусу трансмісії.
Найпростішим та ефективнішим способом діагностики наслідків такої їзди та гідроблока (у 50% випадків вдається оживити гідроблок) залишається зняття піддона АКПП та вивчення його вмісту: на наявність стружки, підвищеного вмісту металевого пилу на магнітах, частинок фрикціонів, гальмівної стрічки, блокування гідротрансформатора, продукти зносу якого забивають масляний фільтр. А також і зняття гідроблока з подальшою перевіркою на працездатність. Вартість робіт з ремонту гідроблока у нас становить від 60 до 500$ залежно від зносу елементів.