Skip to content

Як користуватися АКПП.

«P» — Паркування В автоматі увімкнено нейтраль, вихідний вал коробки механічно заблоковано, автомобіль утримується на місці. Режим використовується ЛИШЕ на стоянці та під час прогріву після запуску. Неприпустимо вмикати «P» під час руху. Слід пам’ятати, що коробка — не ручник, тому при стоянці на ухилі понад 5 градусів бажано використовувати стоянкове гальмо (якщо зусилля скочування автомобіля перевищить певний ліміт, то блокування просто зірве). Вмикати під час зупинок на світлофорах або в заторах НЕ ПОТРІБНО.

«R» — Реверс — Задній хід Вмикати ЛИШЕ при повністю зупиненому автомобілі та, само собою, при натиснутому гальмі. Неприпустимо намагатися ввімкнути «R» під час руху.

«N» — Нейтраль — Нейтраль У нейтральному положенні відсутній зв’язок між вхідним та вихідним валами КПП, вихідний вал не заблоковано, автомобіль може переміщатися. Використовується ЛИШЕ при буксируванні та при переміщенні машини із заглушеним двигуном. Під час зупинок на світлофорах або в заторах вмикати НЕ ПОТРІБНО. Рухатися накатом з увімкненою «N» — НЕ МОЖНА.

«D» — Драйв — Основний режим руху Автоматичне перемикання з 1-ї по 3/4-ту передачу. Після ввімкнення «D» на нерухомому автомобілі необхідно дочекатися моменту спрацювання коробки і лише потім починати рух.

«2» — Рух на 1-й та 2-й передачах Використовується на гірських дорогах та для кращого гальмування двигуном. На практиці використовується при русі в заторах. Не можна вмикати при швидкості понад ~80 км/год.

«L» — Рух лише на 1-й передачі Використовується на бездоріжжі, крутих схилах та для активного гальмування двигуном. Не можна вмикати при швидкості понад ~40 км/год. Примітка: НЕ МОЖНА постійно їздити в режимі «L-2-D», нібито для покращення розгінної динаміки (емулюючи псевдомеханічну коробку).

«O/D» — Овер Драйв — Дозвіл на ввімкнення 4-ї передачі. Вимикається кнопкою «O/D OFF» на селекторі. O/D переважно використовувати для руху з високою швидкістю. При русі з великим навантаженням або в місті рекомендується вимикати підвищену передачу.