Skip to content

Ремонт роздавальноїкоробки

Ремонт роздавальної коробки
(ремонт роздатки) у Запоріжжі

Власники повнопривідного автомобіля знають, що від правильної роботи роздавальної коробки залежить нормальне функціонування автомобіля, довговічність всієї трансмісії в цілому та її окремих вузлів. Роздавальна коробка, як зрозуміло з назви, виконує функцію розподілу крутного моменту між осями автомобіля.
При цьому саме на цей вузол покладається завдання з вирівнювання зусилля, запобігання циркуляції потужності та забезпечення рівномірного розподілу навантаження на кожну вісь. Додатково вона, як правило, може збільшувати крутний момент, що буває необхідно на підйомах або під час руху бездоріжжям.
Звісно, як і будь-який сильно навантажений механізм, роздатка також часом може виходити з ладу, вередувати. У такому випадку доводиться звертатися до сервісу для того, щоб здійснити ремонт роздавальної коробки, проте буває не зайвим хоча б приблизно орієнтуватися в можливих поломках та їх ознаках.
Якщо під час руху роздатка надто голосно шумить, то можливо в ній недостатньо мастила. Слід за першої ж нагоди перевірити рівень мастильної рідини та за необхідності долити. Якщо ж рівень у нормі, а шум все одно є, то ймовірно механізм вже сильно зношений. У такому випадку варто звернутися до сервісу для діагностики та ремонту.

Відповідний ремонт автомобілів виконується в автосервісі згідно з рекомендаціями, рекомендованими розробниками іномарок.

Якщо під час розгону або рушання з місця відчувається вібрація, то можливо роздавальна коробка не відцентрована або ж не збалансована. Можливо також, що вібрує не роздатка, а проміжний вал або інші елементи трансмісії. У будь-якому випадку слід зробити ремонт роздатки, інакше агрегат швидко вийде з ладу. Також причиною може бути недостатньо добре затягнуті опори роздатки або ж силового агрегату. Або ж просто погнулися болти еластичної муфти. У такому випадку достатньо їх просто замінити. У тому випадку, якщо шум виникає на поворотах або при пробуксовуванні одного колеса, то, звісно, потрібно звернути увагу на диференціал, можливо туго обертаються сателіти або ж вони пошкоджені. Також причиною шуму може стати надмірний зазор між шестернями.
Однією з найпоширеніших несправностей, особливо на старих автомобілях, є підтікання мастила. Причина цієї проблеми досить проста — конструкція зношується, прокладки також не вічні, в результаті виникає розгерметизація корпусу. У деяких випадках достатньо замінити прокладки та підтягнути гайки, у більш серйозних випадках потрібна буде заміна елементів корпусу.
Також на автомобілі з великим пробігом часом починає вередувати диференціал, погіршується перемикання передач. Ці проблеми виникають через знос шестерень та інших деталей конструкції.
Якщо ви хочете, щоб вирішення вашої проблеми відбулося швидко, якісно та з найменшими витратами, то найкраще при проблемах з роздаткою та іншими елементами трансмісії звертатися до професіоналів. Зателефонуйте нам, і ми візьмемо на себе всі турботи, пов’язані з вашим автомобілем.