Якісний ремонт механтроніка коробки у Запоріжжі.
Популярна 7-ступенева трансмісія з подвійним сухим зчепленням DSG відома своєю не надто високою надійністю… Як правило, власники автомобілів, випущених до 2014 року, стикаються з проблемами перемикання передач через нерівномірне зношення подвійного зчеплення, а також повний вихід з ладу мехатроніка (гідравлічного блока керування).
На відміну від гідроблока звичайної АКПП, мехатронік — це окремий і самостійний вузол, що включає власний електромотор і насос, гідроакумулятор, соленоїди та електронну плату керування. У цій статті коротко розглянемо на реальних прикладах ремонт одразу двох мехатроніків: у першого буде поширена проблема з електронною платою, у другого — з гідроакумулятором.
Якщо не заглиблюватися в технічні нюанси, ми, СТО «Автоматик», пропонуємо комплексний ремонт DSG 7 (DQ200), ремонт мехатроніка тощо…






Правильно виконана діагностика акпп забезпечить усі необхідні умови для якісного ремонту акпп, у тому числі й ремонт акпп, що проводиться тільки на спеціально обладнаній ділянці сервісу.
🔧 Мехатронік DSG 7 (DQ200) для AUDI / VW / SKODA
Пропонуємо відновлені та перевірені на стенді мехатроніки з гарантією.
Відправка з м. Запоріжжя будь-якою транспортною компанією:
– при замовленні до 15:00 — відправка в той самий день
– після 15:00 — наступного дня
✅ Вартість основних комплектуючих:
— Гідравлічна частина (перевірена на стенді) — 350 $
— Електронна частина (блок керування 0AM927769D) — 400 $
— Мехатронік у зборі (відновлена гідравліка + запрограмований блок) — 600 $ (по обміну вашого)
🔩 В наявності запчастини для мехатроніка:
корпуси, піддони, мотори, насоси, гідроакумулятори, прокладки, соленоїди, штоки
🧠 Блоки керування TCU:
— Нові оригінальні європейські (не Китай, рік 2010–2015)
— Також б/у
— Прошивка під VIN авто — до 30 хвилин
⚙️ Комплект зчеплення — від 420 $
❗ Основні помилки мехатроніка DSG 7:
P17BF — Захист від люфту гідронасоса (Hydraulic Pump Play Protection)
P1748, P1604 — Несправний блок управління
P177F — Падіння напруги на двигуні гідравлічного насоса
🚨 Типові несправності коробки DSG 7:
– Вібрації при перемиканні передач
– Пробуксовки з переходом в аварійний режим
– Поштовхи при рушанні (особливо на підйомі)
– Робота тільки на парних або тільки на непарних передачах
– Удари при перемиканні на «D» або «R»
– Ривки при перемиканні на нижчі передачі
– Відсутність включення будь-якої передачі
🛠️ Діагностика та ремонт мехатроніка — протягом 1 години
🔄 Великий обмінний фонд у наявності
ℹ️ Про трансмісію DQ200:
0AM (DQ200) — це 7-ступенева роботизована коробка передач із подвійним сухим зчепленням, розроблена концерном VAG. Встановлюється на авто з об’ємом двигуна від 1.4 до 2.0 л, максимально допустимий крутний момент — 250 Н⋅м.
DSG 7 не славиться надійністю: у авто, випущених до 2014 року, вже на 40–60 тис. км виникали проблеми із зчепленням і мехатроніком. Через це VAG був змушений продовжити гарантію на трансмісію до 5 років або 150 000 км.
Конструктивні особливості:
DQ200 — це преселективна роботизована коробка, яка конструктивно нагадує класичну МКПП, але має 2 первинні й 2 вторинні вали (один відповідає за парні передачі, другий — за непарні).
Перемиканням керує мехатронік — окремий блок, який включає:
– електродвигун
– насос
– гідроакумулятор
– соленоїди
– електронну плату керування